** תוכנית חדשה במיוחד ליזמי נדל״ן נחשפת: **

בעזרת נוסחה פשוטה כל יזם נדל״ן יכול לקבל פרויקט גמור על מגש של כסף, מבלי להיות נוכח באתרי הבניה ומבלי להתעסק בעבודה שחורה, בחריגי בטיחות ובמרדף אחרי לוחות זמנים

לפרטים נוספים על תוכנית יזם נדל״ן ב-4 שעות עבודה בשבוע השאר כאן פרטים:

למה אתה צריך את התוכנית?

אתה יזם, ולא מנהל עבודה

במשך 14 השנים האחרונות ניהלתי מעל 1,000 פרויקטים קטנים וגדולים, מה שמאפשר לך להפסיק לעסוק בעבודה השחורה באתרי הבניה, בחוסר מקצועיות, בליקוי בניה, בחרות ניהול ופיקוח, באספקת חומרים, במנהלי העבודה, באנשי המקצוע ובפועלים ולזרוק את כל זה עלי, כדי שתוכל להתעסק במה שאתה יודע לעשות הכי טוב ולייצר יותר כסף כיזם בפחות זמן עבודה.

אתה האינטרס היחיד שלי - באמת

אם נשים את הדברים על השולחן… אני מרוויח כשאתה מרוויח, לכן המטרה שלי היא להפוך אותך לאינטרס היחיד שלי. זאת אומרת שהמטרה שלי היא לדאוג קודם כל שאתה תהיה מרוצה מבחינת לקוחות זמנים, תקציבים, ניהול ופיקוח, התקדמות ושליטה בפרויקט ועוד. 

אבל יש פה קאצ׳…
אני לא מתאים לכל אחד… לכן אני בוחר אותך בפינצטה ולכן אתה צריך לעמוד בכל הקריטריונים…

נוסחה בלעדית מוכחת ב-100%

הנוסחה שפיתחתי מבוססת למעלה מ-1,000 פרויקטים שונים ומאפשרת לך לעקוב ולמדוד את התקדמות הפרויקט בהתאמה לתקני הבניה, לוחות הזמנים והתקציב 
ומבלי לבקר באתרי הבניה!

ואיך זה הגיוני? 
כי יש לך מנהיג בשטח שמוריד ממך את כל הדברים שאתה לא אמור להתעסק בהם כיזם ומאפשר לך לחסוך זמן לחסוך מאמץ ואנרגיה ותכלס מה שבאמת מעניין לייצר יותר כסף. זו השורה התחתונה.

למי זה מתאים?

יזמי נדלן

קבלנים

אדריכלים

שמאים

מי אני ולמה שתקשיבו לי?

נעים מאוד - יניב לסקר

קודם כל אב לחמישה ילדים ושני כלבים.
אחרי 14 שנות ניסיון בעולם הפיקוח והבניה ומעל 1,000 פרויקטים אני מגיע לעזור לכם כדי להפוך את הפרויקטים למשחק פשוט וקל בעזרת השיטות שפיתחתי.

להגשת מועמדות לתוכנית יזם נדל״ן ב-4 שעות עבודה בשבוע השאר כאן פרטים: